Kristin i våra tankar

Den 6 april 2003 tvingades vår dotter Kristin Aasa lämna oss, alldeles alldeles för tidigt. Föräldrar ska inte behöva uppleva sina barns död. Under åren som följer far många tankar genom våra huvuden. Upplevelser bearbetas och erfarenheter lagras. I den här bloggen försöker jag förmedla en del av våra tankar i tiden efter Kristin.

Pappa Lars-Göran

måndag, september 27, 2010

21 år idag

Älskade Kristin!
Idag fyller du, eller skulle ha fyllt, (vet inte riktigt hur jag ska tänka där) 21 år.
Den här dagen brukar vi ju alltid ha en samling vid din grav och för det mesta brukar vi där också träffa flera av dina gamla kompisar som troget dyker upp.

I år är jag utomlands på jobbresa så Mamma och jag var vid graven igår. En fin stund. Det känns bra att besöka graven men fruktansvärt fel och orättvist. Återigen kommer undringarna på hur vilken väg du börjat gå i livet. Basket? Musik? eller kanske både ock som din pappa. Eller kanske någonting helt annat då du ju var intresserad och nyfiken på det mesta.

Du finns fortfarande i våra tankar dagligen och vi kan höra ditt härliga skratt när vi går där hemma.

Kristin - du finns inom och ibland oss, för evigt!

2 Comments:

Anonymous Madeleine Isaksson said...

Jag minns mina dagar med Kristin som om det va igår. Ni ska veta att jag tänker på er allihopa.

28 september 2010 kl. 17:38  
Anonymous David said...

Det är nu över 7 år sedan jag för första gången gick in på kristins minnessida.
Kände aldrig kristin men minnessidan berörde mig starkt(och gör det än)
Det får en att stanna upp, om så bara för en liten stund, och tänka på vad som betyder mest här i livet.
Tack..

23 december 2010 kl. 16:56  

Skicka en kommentar

<< Home